Szukaj

Moduł MS-07 Delay Diesel

Moduł MS-07 Delay Diesel

Masz problemy z uruchomieniem ciepłego diesla ?
Długo kręcisz rozrusznikiem ?
Nasze urządzenie wyeliminuje te problemy.

Więcej szczegółów


89,00 zł brutto

0017

Moduł niweluje problemy z odpalaniem ciepłego silnika w:

BMW :

BMW SERIA 3 (E36) 318tds (pojemność 1665cc)
BMW SERIA 3 (E36) 325td 325tds
BMW SERIA 5 (E34) 525td 525tds
BMW SERIA 5 (E39) 525td 525tds
BMW SERIA 7 (E38) 725td 725tds

OPEL :

OPEL VECTRA 2.0 DTI 2.2 DTI
OPEL ASTRA 2.0 DTI 2.2 DTI
OPEL ZAFIRA 2.0 DTI 2.2 DTI
OPEL OMEGA 2,0 - 2,2 DTI DTL DTH TDCI 2,5 td tds (2.5d turbo)
OPEL FRONTERA 2,5 td tds (2.5d turbo)

ROVER :

ROVER - LAND ROVER - RANGE ROVER 2.5td 2.5tds

AUDI, VW, SEAT, SKODA - WSZYSTKIE 1.9 TDI , 2,5 TDI

Nasz moduł z powodzeniem obsłuży też starsze diesle montowane w Volkswagenach, Seatach, Audi oraz innych począwszy od 1990 roku, a w szczególności silniki 1,9D Volkswagen Audi Group, które w okresie zimowym mają problemy z rozruchem lekko ciepłego silnika.

Jak nasz moduł to robi? Jak to działa?

Nie ma w tym żadnej magii. W silnikach diesla po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję zapłon, dokonywany jest pomiar temperatury silnika. W silniku którego temperatura wynosi powyżej 45° C, układ pomiarowy temperatury stwierdza, że silnik jest wystarczająco ciepły i nie załącza podgrzewania świec żarowych. W samochodach, przeważnie po około 100 - 150 tys. kilometrów przebiegu następuje częściowe zużycie pompy wtryskowej. Nie daje ona już tak dużego ciśnienia jak nowa i w efekcie silnik do uruchomienia potrzebuje dłuższego czasu na osiągnięcie odpowiedniego ciśnienia na pompie, a tym samym powstania "mgiełki" we wtryskiwanym paliwie, nieodzownej do uzyskania pewnego zapłonu.

Nasz układ tylko wspomaga zapłon powodując, iż mimo ciepłego silnika na pewien czas zostaje załączone dodatkowe grzanie świec żarowych co powoduje wystarczającą pomoc w uzyskaniu szybkiego i pewnego zapłonu.

Użytkownicy na różnych forach internetowych piszą o stosowaniu przez nieuczciwych sprzedawców tzw. pseudo modułów, chip-rezystorów.
Nasz układ nie ma z tym nic wspólnego!
Jest naszej produkcji. Posiada naszą gwarancję. Montujemy go na co dzień w naszej firmie. Wszyscy klienci są zadowoleni gdy ich auto nareszcie normalnie zapala.

Dane techniczne:


- zasilanie 12V (+/- 30%)
- pobór prądu w czasie działania 10 mA
- pobór prądu w trybie uśpienia < 1 mA
- temperatura pracy -40° C do +70° C
- wymiary obudowy w/s/d w mm  20/40/40

- długość przewodów 0,5 metra

 

Gwarancja 24 m-c