Szukaj

 

 

Warunki ogólne:
 

1. W sklepie internetowym należy dokonywać zakupów bezpośrednio przez internet.

2. Zamówienia realizowane są przez firmę Multi Serwis Elektronik s.c.. z siedzibą w Krakowie ul.Wielicka 44 B

3. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest potwierdzenie zakupu mailem.

4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek od godziny 12.00 oraz w sobotę, niedziele i święta rozpatrywane będą następnego dnia pracy.

5. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie złożenia zamówienia. Zamówienie potwierdzamy e-mailem lub telefonem zwrotnym.

Uwaga! Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne zamówienia ze strony Kupującego, jak również za ewentualne błędy i przekłamania kolorystyczne wynikające ze względów technicznych.

6. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.

7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek vat, nie zawierają kosztów dostawy.

8. Przy sprzedaży internetowej nie uznajemy kart rabatowych otrzymanych w siedzibie naszej firmy.

9. Zamówione produkty wysyłamy kurierem lub Pocztą Polską. Ceny towarów zamówionych w sklepie internetowym obowiązują tylko przy sprzedaży internetowej i mogą się różnić od cen w sklepie stacjonarnym. Towary zamówione w sklepie internetowym można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym tylko po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym.

 

10. Odbiór osobisty produktów zakupionych w sklepie może nastąpić tylko i wyłącznie po ich zakupie w naszym serwisie internetowym.

 

Dostawa:

1. Staramy się tak realizować dostawę, aby Kupujący otrzymał towar w ciągu 1-2 dni DPD 3-7 Poczta Polska od chwili wpłynięcia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia, nie zostanie podany inny termin dostawy. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie można dotrzymać terminu dostawy kupujący jest o tym natychmiast informowany. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu następstw związanych z opóźnieniem w dostawie. 

2. Przed odebraniem przesyłki należy koniecznie sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu lub nie było otwierane (stan taśm zabezpieczających firmowych). W przypadku uszkodzeń należy wraz z kurierem sporządzić protokół uszkodzenia.

3. Możliwy jest osobisty odbiór towaru w naszej siedzibie w Kraków ul. Wielicka 44 B.

4. Wysyłamy zamówienia firmą DPD i Pocztą Polską

Płatność:

1. Płatności można dokonać za pobraniem ( płatność dokonywana jest u kuriera lub listonosza ) lub dokonać przedpłaty na konto przelewem tradycyjnym lub płatnościami.pl ( w przypadku wyboru formy płatności prze portal płatności.pl będzie doliczana prowizja w wysokosci 3% )

2. Opłata za dostawę w przypadku przedpłaty na nasze konto wynosi - 15,00 zł brutto DPD i 7-12 zł Poczta Plska

3. Oplata za dostawę w przypadku pobrania wynosi 24,00 zł brutto DPD i 19-21,50 zł Poczta Polska.

4. Wszystkie paczki są ubezpieczone. 


5. Maksymalna waga 1 paczki to 30,00 kg DPD i 1kg Poczta Polska.


Gwarancja i serwis

Zasady i czas gwarancji

Każdy elektroniczny produkt w naszym sklepie objęty jest gwarancją producenta. Znacząca część produktów jest serwisowana bezpośrednio w autoryzowanych punktach serwisowych danego producenta. Wtedy razem z produktem dostajesz kartę gwarancyjną producenta na której oprócz zasad gwarancji obowiązujących na dany produkt znajduje się lista miejsc do których możesz dostarczyć produkt w przypadku jego uszkodzenia. Z reguły punkty serwisowe znajdują się w większych miastach na terenie całego kraju. Niektóre produkty posiadają gwarancje w systemie "door to door". Oznacza to, że w przypadku awarii urządzenia kontaktujesz się za pomocą telefonu lub internetu z punktem serwisowym który wysyła do Państwa kuriera, który odbiera uszkodzony produkt. W ten sam sposób naprawiony sprzęt jest dostarczany do Panstwa z powrotem. Jeżeli producent produktu nie posiada własnego punktu serwisowego w Polsce otrzymają Państwo razem z produktem naszą kartę gwarancyjną. W takim przypadku uszkodzony produkt należy dostarczyć do serwisu firmy Multi Serwis Elektronik s.c. , ul. Wielicka 44 B 30-552 Kraków tel. 12 6563164


Możesz to wykonać osobiście jak również za pomocą firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Uszkodzony produkt należy wysłać na swój koszt. Każdy towar należy dostarczyć razem z kompletem instrukcji, kabli lub innych dołączonych akcesoriów - najlepiej w oryginalnym opakowaniu. W przypadku nie dostarczenia całego, skompletowanego produktu serwis może wstrzymać realizację naprawy gwarancyjnej do czasu dostarczenia brakujących komponentów.

Reklamacja:

1. Reklamacje przyjmowane są tylko w formie pisemnej - wzór do pobrania z www.mse.pl/reklamacja.pdf

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

3. Możliwe jest osobiste dostarczenie uszkodzonego towaru do naszej siedziby.

Zwrot towaru:

1. Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 10- ciu dni licząc od dnia przyjęcia zamówionej rzeczy. W razie odstąpienia od umowy, umowa uznawana jest za nie zawartą a Kupujący jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. Wzajemne świadczenia ulegają zwrotowi w stanie niezmienionym.

2. W celu odstąpienia od umowy należy na piśmie złożyć stosowne oświadczenie w terminie 10-ciu dni i przesłać je wraz z towarem w stanie niezmienionym na swój koszt, na adres siedziby naszej firmy. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu. Towar nie może być uszkodzony lub używany, musi być zapakowany oryginalnie i opakowanie również nie może być uszkodzone, wieloczęściowe produkty nie mogą być zdekompletowane, jakiekolwiek metki i zawieszki nie mogą być oberwane,

3. W przypadku nie spełnienia tych warunków towar jest odsyłany do Kupującego na jego koszt.

4. Koszt dostarczenia przesyłki do Państwa nie jest zwracany i będzie potrącany od całkowitej kwoty pobrania. Zwrot gotówki następuje przekazem pocztowym lub przelewem na podane przez Państwa konto bankowe, w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania kompletnej przesyłki zwrotnej.

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje klientowi w wypadkach:

a) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez kupującego ich oryginalnego opakowania.

b) usług rozpoczętych za zgodą kupującego przed upływem 10 dni.

c) świadczeń o właściwościach określonych przez Kupującego, które zostały wykonane według indywidualnego zamówienia Kupującego

Informacja o ochronie danych osobowych:

Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. Dz.U. nr 133 poz.883. Zgodnie z tą ustawą klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.